פרקט לבית מבנייה קלה

פרקט לבית מבנייה קלה

זה לא סוד שבנייה קלה היא העתיד של ענף הבנייה בארץ ובעולם. בנייה קלה, נמכונה גם בנייה מתקדמת, מאפשרת לעוד ועוד אנשים להגשים חלום ולבנות בית פרטי, גדול ויפה על הקרקע במהירות ובעלויות סבירות. בשל העלויות הנמוכות והודות לביקוש הרב למיזמי מגורים בבנייה קלה, היום יותר מתמיד קל לשלב בתהליכי הבנייה אלמנטים מעוצבים שמשדרגים את חזות הבית ומעלים את ערכו. אחד האלמנטים העיצוביים המבוקשים במיזמים של בנייה קלה, הוא הפרקט. ריצוף פרקט לא רק משדרג את הבית ומעלה את ערכו, הוא גם מוסיף לו חמימות, ייחודיות ומראה טבעי. מתכננים לבנות את בית החלומות שלכם בבנייה קלה? קיבלתם את ההחלטה הנכונה! עכשיו תתחילו לתכנן את הפרקט שישתלב בפרויקט. כך תעשו את זה נכון.

 

ריצוף פרקט בפנים וגם בחוץ

אין דבר טבעי ונכון יותר מריצוף פרקט בבתים שנבנים בשיטה של בנייה קלה. בנייה קלה אומנם מוזילה את עלויות הבנייה אך התוצרים שלה יפהפיים ומרהיבים. ריצוף פרקט גם בבית וגם בחוץ – במרפסת, בגינה או בחצר – מוסיף לבית נופך טבעי ומעשיר את המראה שלו בטבעיות. ריצוף פרקט איכותי הוא התוספת הנכונה והמדויקת לבתים העשויים מחומרים איכותיים, עמידים וקשיחים המשלבים לוחות של טיח מתועש עם עץ, מתכת, אלומיניום, פלדה ובטון. בין שאתם בוחרים ריצוף פרקט מעץ מלא ובין שאתם בוחרים ריצוף בלוחות למינציה, בפרקט פולימרי או בפרקט תלת שכבתי, אתם תמיד תעשירו את מראה הבית, תעבו את הבידוד שלו ותמלאו את החלל בטבעיות.

 

חומרי גלם טבעיים לבתים בבנייה קלה

פרקט הוא חומר הגלם האידיאלי לבתים שנבנים בשיטה של בנייה קלה. אריחי העץ המעובדים לבית וריצוף הדק והפרגולות במרפסת משתבלים היטב עם הסגנון העיצובי שמתווה הבנייה הקלה ומשמרים את הייחודיות שלה. אין חומר גלם טבעי יותר מעץ, ואין כמו פרקט כדי לשוות לבית חמימות ולהטמיע בו תחושה של כפריות אירופאית קלסית.

 

איך לשדרג את הבית עם פרקט?

הפרקט מרחיב את המנעד של טכניקות הבנייה המוכרות הנהוגות במיזמים של בנייה קלה. יש אין־ספור דרכים יצירתיות לשלב פרקט בבית ולשדרג אותו בקלות. אפשר לרצף את הסלון והמטבח באריחי פרקט יפהפיים מעץ מלא, לפזר בבית חמימות טבעית ולשפר את הבידוד ואת האקוסטיקה; אפשר לרצף את גרם המדרגות ולהוסיף לו יוקרה ועושר; אפשר לרצף את הקירות – גם הפנימיים וגם החיצוניים – באריחי פרקט ולייחד את הפרויקט כולו; אפשר לרצף דק איכותי בגינה, בשביל המוביל לבית וסביב הבריכה וליצור מראה מעורר השראה; ואפשר לבנות גדרות מלוחות פרקט ואף לקרות את הפרגולה בגינה בלוחות פרקט. כל עבודת פרקט בבית תקדם את הפרויקט ותשדרג אותו.

 

ריצוף פרקט בפרויקטים של בנייה קלה

ריצוף פרקט הוא הדבר הטבעי והמתבקש בפרויקטים של בנייה קלה, אז אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר, ובכל מקרה – אל תוותרו על הפרקט.