התקנת פרקטים בחצר

התקנת פרקטים בחצר

רבים מתהדרים בבתים גדולים עם חצרות רחבות היקף וכאשר נשאלים מתי בפעם האחרונה אכן בילית בחצר מתחילים לענות בגמגום ולתרץ אודות מצב החצר…

עיצובה של פינת ישיבה מרוצפת תשדרג משמעותית את החצר ותסייע להפוך אותה למקום בילוי קבוע, בכל חודשי השנה.

פרקטים בחצר הבית

פינות ישיבה מרוצפות בחצר הבית כבר הפכו לחלק בלתי נפרד מגינות שבעליהן רוצים להצדיק את קיומן של הגינות. פרקט עץ הוא אחד הפתרונות הטובים ביותר ליצירת פינת חמד שכזו. פרקטים מעניקים מראה טבעי, מלא חמימות יחד עם נוחות שימוש מירבית. פרקטים העשויים מעץ איכותי, המתאים לתנאי האקלים השוררים בישראל, עמידים לאורך זמן ומהווים השקעה חכמה שתחזיר עצמה עם השנים.

יתרה מכך, מאפשרת הבחירה בפרקט לשלוט על עיצוב החצר ולשוות לו מראה מהודר, יוקרתי, מודרני שיתן הרגשה ביתית וחמימה.

 

התאמת סוג הפרקט לגינה שלכם

בבחירת פרקט מתאים לגינה שלכם יש לקחת בחשבון מספר משתנים כאשר הצעד הראשון יהיה בחירת סוג העץ. סוגי עצים שונים מגלים עמידות שונה וחשוב מאוד להתאים אותם לתנאים המצוים בגינתכם. ישנם עצים שלא יתרגשו מטל ומטר לעומת אחרים שחום כבד יעשה להם רק טוב. לכן, חשוב לבחור לוחות עץ שמתאימים לאזור בו אתם חיים. כדאי מאוד להתייעץ עם איש מקצוע מנוסה בבחירת פרקט עץ ולא ללכת על פי תחושת בטן או רק על פי העיצוב המרשים ביותר.

בין סוגי הפרקטים השונים ניתן למצוא כאלה העשויים מעץ מלא, אחרים העשויים שכבות וגם פרקטי למינציה. המכילים חומרים סינתטיים.

התקנת פרקטים

לאחר שנבחרו לוחות הפרקט המיועדים יש למדוד את שטח הגינה ועל פי המדידות להזמין כמובן את מספר לוחות הפרקט שיתנו מענה מלא לשטח זה. לפני הנחת הלוחות יש לוודא כי השטח נקי מאבנים וממפגעים (רצוי לעשות ריסוס כנגד מזיקים מספר ימים לפני הנחת פרקט עץ). כאשר השטח נקי מחצץ ומשאר מפגעים העלולים להפריע להתקנה עוברים לשלב המעשי. חשוב מאוד לוודא כי ישנם חריצים בין לוחות הפרקט שיאפשרו חלחול מיטבי של מים אל הקרקע, אחרת יקוו על העץ ועלולים להרוס לכם את הפרקט. הקפדה על עבודה נכונה, "לפי הכללים" היא הערובה להצלחתה של ההתקנה ולקבלת פרקט חלומותיכם.

 

לסיכום,

עיצוב פינת ישיבה בחצר הבית באמצעות פרקטים הינה הדרך המהירה ביותר וגם המשתלמת ביותר לשדרוג נוחיותכם וליצירת פינת ישיבה ורביצה שימושית.
פרקט עץ בחצר הבית, המותקן בקפידה ועם סוג העץ המתאים, יאריכו משמעותי את זמן הבילוי שלכם בגינה ויגדילו את חלל הבית. יתר על כן, יספק חצר בית עם פרקט פתרון קבע לכל חודשי השנה ולכל סוג של מזג אוויר. את בחירתו של סוג הפרקט כדאי להשאיר לאנשי מקצוע, אלה יסייעו בהתאמתו של העץ המתאים ויתנו מענה לכל הצרכים אשר יצוצו במהלך התהליך.