הטרנדים החדשים ברכישת דירה

הטרנדים החדשים ברכישת דירה

כשאנו עושים את ההחלטה לרכוש דירה, מדובר בהחלטה שמשלבת מחד החלטות מושכלות ומחושבות ומאידך החלטה שיש בה המון רגש. הרי לא בכל יום מבצעים קנייה גדולה כל כך ורבת משמעות. הדירה שתקנו תהיה הבית שלכם לזמן רב, שם תנהלו את חייכם ותבלו כמשפחה.

 

הטרנדים החדשים של 2020

 

כיום יש דגש רב על נראות הדירות והחלל שבהן. אנשים רבים מתעסקים בעיצוב הדירה ובטרנדים החדשים שפרצו לשוק. את ההבנה הזו של חשיבות המראה של הדירות הבינו גם הקבלנים והאדריכלים וכיום ניתן למצוא דירות למכירה הנמצאים בבנייה עם גימורים ייחודים המאפיינים את העיצוב המודרני החדשני. בין אם מדובר בכלים סניטריים מעוצבים, ריצוף בשלל צבעים, מערכת מיזוג מרכזית ועוד.

 

אחד הטרנדים הבולטים שמשדרגים את הדירה בקלות וביעילות הוא דק עץ. דק בבית מיד משווה תחושה יוקרתית ומחבקת, זאת על אף העלויות הנוחות וההתקנה הפשוטה. אין צורך בתיאום מול מספר אנשי מקצוע וקבלנים, אפשר לבצע את הכל מול ספק אחד.

 

כמעט בכל הדירות החדשות שנבנות כיום ישנן מרפסות, לכן תוכלו להתקין דק במרפסת בקלות וביעילות וליהנות מהמראה היוקרתי אשר בעבר היה שמור רק לבתים פרטיים. האסתטיקה של העץ מזמינה יותר מאשר זו של ריצוף אבן קר, אין ספק שנעים יותר לשבת במרפסת עם דק עץ שבה נרצה לשהות זמן ממושך יותר, לאחר חברים ובני משפחה, לאכול יחד, לשבת ולנהל שיחה ערה ואפילו סתם לנשום אוויר צח.

 

יתרונות הדק

 

לדק יש מגוון איכויות שהופכות אותו למועדף מבין שאר האפשרויות הקיימות בשוק כיום. ראשית, מאחר והעץ סופג לתוכו חום או קור תמיד יהיה לכם נעים לצאת הישר מהדירה אל המרפסת גם ללא נעליים. בנוסף, אם יש בבית ילדים מדובר באופציה בטיחותית יותר מאחר וקשה להחליק על העץ, והוא גם מונע זעזועים במקרים של נפילות.

 

יתרון משמעותי נוסף הוא קלות ההתקנה. מאחר ומדובר בהתקנה פשוטה, אין צורך לבלות שעות על גבי שעות עד שצוות ההשמה המקצועי יסיים להניח את הדק. כך למעשה אתם מחוללים שינוי גדול במרפסת בזמן קצר.

 

אל תטעו לחשוב שרק בגלל שאתם בוחרים בדק מעץ זה אומר שאתם מוגבל לסוג אחד של מראה. למעשה, יש המון סוגים של עץ אשר ממנו אפשר לייצר את הדק, כאשר לכל אחד כמובן הצבע שלו. בנוסף, ישנם גם סוגים שונים של גימורים שמלבד ליתרונות החזותיים יש להם גם יתרונות שנוגעים לתחזוקה, הגנה מפני פגעי מזג האוויר וניקיון.

 

ואם כבר בניקיון עסקינן, אז דעו שמדובר ביתרון שבהחלט עומד בפני עצמו. ניקיון הדק היא מלאכה קלה עד מאוד, ובמיוחד כאשר מדובר בעץ איכותי.

 

על מה כדאי לשים דגש לפני רכישת דק?

 

הדבר החשוב ביותר שצריך להנחות אתכם לפני הרכישה, הוא הספק שמולו אתם עובדים ואיכות העבודה והחומרים שהוא מציע. הדבר השני צריך להיות הבנה של התקציב ומה כוללות עלויות הרכישה. וכמובן שלבסוף, יש לבחור את סוג המראה שאתם אוהבים ושיתאים לדירה בצורה המיטבית ביותר.